A vegetarianizmus felfedezése

A vegetarianizmus felfedezése

Második nap

2015. január 15. - holhen

Ma reggelire vajas kenyérrel indítottam. Van még itthon kolbász, amit meghagyok apumnak, remélem, ő is megeszi, mielőtt lejár a szavatossága. Ha mégsem, kénytelen leszek besegíteni, de most kihagynám egy darabig. Aztán persze lementem a Kispiacra a Malomparknál, és vettem 20 darab almát, mert azért vajas kenyéren mégsem lehet élni, egy vagy két alma reggelire azért mégiscsak jobb. Egyébként enyhe fejfájással feküdtem le és ma is fájt a fejem, de szerintem csak kialvatlanság miatt van, mert az elmúlt pár napban később feküdtem le, mint kellett volna. Azt nem érzem, hogy a húst különösebben kívánnám továbbra sem.

Ma a Barabás Étterembe akartam menni. Ott egy nő fogadott, aki épp el is akart menni. Mondtam, hogy vegetáriánus menüt kérek, erre elküldött az önkiszolgáló éttermükbe. Jelenleg nem érzem, hogy egy megfelelő vega menüt össze tudnék állítani úgy, hogy az jó ízű is legyen meg egészséges is, úgyhogy inkább visszamentem a Govindába. Most egész sokan voltak, és a jövés-menés, falatozás elnyomta azt az idegesítő zenét. Megint nagy adagot ettem. A leves bableves volt, a második pedig elég hasonló a tegnapihoz, bár most karfiol helyett inkább krumplit fedeztem fel benne, illetve borsó helyett valami sárga bogyós zöldség volt, aminek a nevét nem tudom, de finom volt. Köretnek búza helyett hajdina volt, illetve megint rizs. Nem tudom, hogy ez elég változatos étkezés-e, minden esetre finom, és ha ilyen sokan voltak, biztos nem csinál az ember hülyeséget, ha ilyeneket eszik.

Ma megpróbálok hamarabb lefeküdni, mert hol jobban fáj, hol kevésbé a fejem. Remélem, holnapra elmúlik, ha rendesen kialszom magam és nem az étrend miatt van.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegakaland.blog.hu/api/trackback/id/tr467076995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása